205

یوٹیوب زبردست فیچرز کے ساتھ ایک نئے روپ میں

یوٹیوب کا پرانا لوگو اوپر دکھائی دے رہا ہے جبکہ 30 اگست کو جاری کیا جانےوالا لوگو نیچے نمایاں ہے۔ فوٹو: فائل

کیلیفورنیا: یوٹیوب نے طویل عرصے بعد پوری ویب سائٹ کو نئے انداز میں پیش کر دیا ہے اور پاکستان سمیت دنیا بھر میں اس کا اطلاق کر دیا گیا ہے۔

یوٹیوب نے 29 اگست کو اپنے ایک بلاگ میں ویڈیوز کی سب سے بڑی شیئرنگ ویب سائٹ ’یوٹیوب‘ میں دلچسپ فیچر پیش کرتے ہوئے اسے بڑی حد تک تبدیل کرنے کا اعلان کیا تھا۔

یوٹیوب کی اس ری ڈیزائننگ میں ویڈیو کو سلوموشن اور فاسٹ فارورڈ کرنے، فون کے لیے عمودی (ورٹیکل) ویڈیوز، سیاہ بیک گراؤنڈ اور نئے لوگو سمیت کئی اہم فیچرز شامل کئے گئے ہیں جو ایک دو روز میں پوری دنیا میں پیش کئے جائیں گے۔ اس بات کا انکشاف یوٹیوب کے آفیشل بلاگ پر کیا گیا ہے۔

کمپنی کے مطابق یوٹیوب کے لوگو کو اس لیے تبدیل کیا گیا ہے کہ یہ ڈیسک ٹاپ، لیپ ٹاپ، فون اور ٹیبلٹ سمیت تمام پلیٹ فارمز پر یکساں بہتر دکھائی دے۔ دوسری جانب اب اس کا ہوم پیج ختم نہیں ہوتا اور اسکرول کرتے جائیں پیج نظر آتا رہتا ہے جبکہ مکمل سیاہ بیک گراؤنڈ کی بدولت آپ رات کو قدرے پرسکون انداز میں یوٹیوب ویڈیوز دیکھ سکتے ہیں۔ دوسری جانب تھیٹر موڈ کو بھی بہتر بنایا گیا ہے۔ اس سال مئی میں یوٹیوب نے اس کا بی ٹا ٹیسٹ شروع کیا تھا جسے اب لانچ کردیا گیا ہے۔

خبر کو سوشل میڈیا پر شئیر کریں

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں

error: Content is protected !!