236

فیس بک، واٹس ایپ اور انسٹا گرام میں بڑی تبدیلیاں

سان فرانسسکو(ورلڈ پوائنٹ) مارک زکر برگ کی زیر ملکیت سوشل میڈیا کی سب سے بڑی ویب سائٹ فیس بک سمیت دیگر دو ایپلیکیشنز واٹس ایپ اور انسٹاگرام میں بڑی تبدیلیاں کردی گئیں۔

ٹیک کرنچ پر شائع ہونے والی رپورٹ کے مطابق مارک زکر برگ نے صارفین کی شکایات دور کرنے کے لیے تینوں سوشل میڈیا ایپس میں بڑی تبدیلیوں کی ہدایت جاری کی تھی۔

فیس بک

فیس بک نے اپنی ایپ میں آزمائش کے لیے نیا فیچر متعارف کرایا جس کے تحت اب کسی بھی گروپ پر ہونے والی دو صارفین کی بات چیت کو کوئی تیسرا نہیں دیکھ سکے گا۔ اس فیچر کو استعمال کرنے کے لیے صارف کو ’رومانس پروفائل‘ بنانے کی ضرورت ہوگی۔

انسٹاگرام

انتظامیہ نے فوٹو شیئرنگ ایپ ’’انسٹاگرام‘‘ پر بھی آزمائشی فیچر متعارف کرایا جس کے تحت اب سوائے شیئر کرنے والے کے کوئی بھی دوسرا صارف تصویر پر آنے والے لائیکس کی تعداد نہیں دیکھ سکے گا۔

واٹس ایپ

پیغام رسانی کی سب سے بڑی موبائل ایپلیکشن کے ڈویلپرز کے لیے بھی انتظامیہ نے نیا سیکیورٹی فیچر متعارف کرایا جسے ایشیاء، یورپ میں استعمال کیا جاسکتا ہے۔ نئے سیکیورٹی فیچر کے تحت اب واٹس ایپ کوڈ کے لیے متعلقہ نمبر کی ضرورت نہیں بلکہ فیملی کے کسی بھی شخص کے نمبر پر کوڈ منگوایا جاسکے گا۔

واضح رہے کہ واٹس ایپ کی یہ سروس عام صارفین کے لیے نہیں بلکہ ڈویلپرز کے لیے ہے۔

سوشل میڈیا پر شیئر کریں

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں