110

تمام لوگ اثاثے ظاہر کرنے کی اسکیم کا حصہ بنیں: وزیر اعظم کی قوم سے اپیل

اسلام آباد(ورلڈ پوائنٹ) وزیر اعظم عمران خان نے قوم کے نام اپنے پیغام میں کہا ہے کہ اداروں کے پاس تمام بے نامی اکاؤنٹس اور جائیدادوں کی تفصیل موجود ہے۔ 30 جون تک وقت ہے اپنے اثاثے ظاہر کریں، ٹیکس نہیں دیں گے تو ہمارا ملک اوپر نہیں اٹھے گا۔

تفصیلات کے مطابق وزیر اعظم عمران خان نے قوم کے نام مختصر مگر اہم پیغام دیتے ہوئے کہا کہ پاکستان کے 2 ہزار ارب صرف قرضوں کی قسطوں میں چلے جاتے ہیں۔ بچ جانے والے پیسے سے ملک کے خرچ پورے نہیں ہوسکتے، ہماری قوم میں صلاحیت موجود ہے، ہم لوگ 10 ہزار ارب ہر سال اکٹھا کر سکتے ہیں۔

وزیر اعظم کا کہنا تھا کہ 30 جون تک وقت ہے اپنے اثاثے ظاہر کریں، ہمارے پاس جو معلومات ہیں وہ پہلے کسی حکومت کے پاس نہیں تھی۔ اس اسکیم سے فائدہ اٹھائیں اور ملک کو فائدہ دیں۔ اداروں کے پاس تمام بے نامی اکاؤنٹس اور جائیدادوں کی تفصیل موجود ہے۔

انہوں نے کہا کہ 10 سال میں پاکستان کا قرض 6 ہزار ارب سے 30 ہزار ارب پہنچ گیا ہے، پاکستانی ان اقوام میں شامل ہیں جو سب سے زیادہ خیرات دیتے ہیں تاہم بدقسمتی سے پاکستانی دنیا میں سب سے کم ٹیکس دیتے ہیں۔

وزیر اعظم نے مزید کہا کہ ٹیکس نہیں دیں گے تو ہمارا ملک اوپر نہیں اٹھے گا، 30 جون کے بعد اثاثے ظاہر کرنے کا موقع نہیں ملے گا۔

انہوں نے کہا کہ اپیل کرتا ہوں تمام پاکستانی اثاثے ظاہر کرنے کی اسکیم کا حصہ بنیں، عظیم قوم بننا چاہتے ہیں تو خود کو بدلنا ہوگا، جب تک کوئی قوم کوشش نہ کرے اللہ اس کی حالت نہیں بدلتا۔ ’اسکیم کا فائدہ اٹھائیں اور اپنے بچوں کا مستقبل بہتر کریں‘۔

خیال رہے کہ 4 جون کو ہونے والے کابینہ اجلاس میں وزیر اعظم عمران خان نے 30 جون کے بعد ٹیکس چوروں کے خلاف کریک ڈاؤن کا عندیہ دیا تھا۔

ذرائع کے مطابق کابینہ اجلاس میں 11 جون کو پیش کیے جانے والے بجٹ کے خدوخال پر مشاورت بھی کی گئی تھی، چیئرمین فیڈرل بورڈ آف ریونیو (ایف بی آر) نے اثاثے ظاہر کرنے والی اسکیم پر اب تک کی پیش رفت پر بھی بریفنگ دی تھی۔

ذرائع کے مطابق اجلاس میں وزیر اعظم نے سوال کیا تھا کہ بڑے مگر مچھوں کو ٹیکس نیٹ میں کیسے لایا جائے، انہوں نے دریافت کیا کہ کہ صرف تنخواہ دار طبقہ ہی کیوں ٹیکس دے۔

وزیر اعظم نے مزید کہا تھا کہ اثاثے ظاہر کرنے کی اسکیم اور ٹیکس ریٹرنز کی تاریخ میں توسیع کی ہے، تاریخ میں توسیع سے فائدہ نہ اٹھانے والوں کو کوئی رعایت نہیں دیں گے۔ ٹیکس چوروں کو پکڑنے کے لیے تمام ادارے حکومت کے ساتھ ہیں۔

سوشل میڈیا پر شیئر کریں

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں