64

ٹک ٹاک کا سیکیورٹی نقص، لاکھوں صارفین کا ڈیٹا لیک ہونے کا خطرہ

سان فرانسکو(ورلڈ پوائنٹ) دنیا کی مقبول ترین ویڈیو شیئرنگ موبائل ایپ ٹک ٹاک کے سیکیورٹی نقائص سامنے آگئے جس کے باعث اب ہیکرز ناصرف صارفین کے اکاؤنٹ تک رسائی حاصل کرسکتے ہیں بلکہ ذاتی اور حساس معلومات بھی افشا کرسکتے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق مختصر ویڈیو شیئر کرنے والی موبائل ایپ لیکشن کے صارفین تیزی سے بڑھ رہے ہیں۔ ٹک ٹاک 150 سے زائد ممالک میں استعمالی کی جاتی ہے جبکہ اس کے صارفین کی تعداد 1 ارب کے قریب پہنچ چکی ہے۔

غیرملکی خبررساں ادارے کے مطابق جس طرح صارفین کی تعداد بڑھ رہی ہے بالکل اسی طرح اس کے سیکیورٹی خدشات میں بھی اضافہ ہورہا ہے۔ ماہرین نے حال ہی میں سیکیورٹی کمزوریوں کا انکشاف کیا ہے جس کے ذریعے ہیکرز عام صارفین کے اکاؤنٹس تک رسائی حاصل کرسکتے ہیں۔

ایک رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ ٹک ٹاک کی سیکیورٹی نقائص سامنے آنے کے بعد صارفین کی ذاتی اور حساس معلومات محفوظ نہیں ہیں۔ البتہ انتظامیہ نے ایپ لیکشن دوبارہ ڈاؤن لوڈ کرنے کا مشورہ دیا ہے تاکہ ہیکرز کے لیے رکاوٹیں کھڑی کی جاسکیں۔

رپورٹ کے مطابق ٹک ٹاک ایپ لیکشن کے موبائل ایس ایم ایس سروز کے ذریعے صارفین کو نشانہ بنا سکتے ہیں۔

خیال رہے کہ چینی ایپ ٹک ٹاک کی انتظامیہ نے گمراہ کن معلومات کے خلاف بڑی پابندی عائد کردی ہے۔ انتظامیہ کا کہنا ہے کہ ایسی ویڈیوز جس سے عوام کو نقصان پہنچ سکتا ہے وہ ٹک ٹاک سے ہٹا دی جائیں گی۔

سوشل میڈیا پر شیئر کریں

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں